tiistai 10. kesäkuuta 2014

Lääkärissä Mamin kanssa

Tänään meillä oli 28. viikon ultra ja Mamille tehtiin sokerirasitustesti. Hieman olivat arvot koholla, joten ensi viikolla sitten uusi, vähän tarkempi testi edessä ja katsotaan tilannetta uudestaan. Kyllä ne pitävät meistä täällä hyvää huolta!

Minä olin kasvanut taas hurjasti! Painan jo kilon verran ja porskutan menemään, minkä kerkiän. Oli kivaa, että pääsin taas kuvattavaksi ja näyttämään uusia liikkeitäni. Tutulle lääkäritädille en kasvojani tosin ole kuin vilauttanut - vain sivuprofiilia tai takaraivoa esitellyt - mutta eräälle toiselle lääkäritädille näytin kyllä ihan täyspotretin. Siitä kuvasta ne Mami ja Papi sitten ihmettelivät, että onko minulle tulossa isäni iso nenä ja äitini mutruhuulet. Elintila täällä yksiössä on vähän kutistunut kasvuni myötä, joten zumban olen joutunut vaihtamaan rauhallisempiin taiji-liikkeisiin. Tykkään maata poikittain täällä kämpässäni, leviääpä Mami sitten vähän sivusuuntaankin. Jostain syystä Mami tosin kuuluu valittelevan, että pääni painaa kylkeä ja kylkiluita...

Viikonloppuna me oltiin shoppailemassa. Mä sain hoitopöydän, hiusharjan, tuttipulloja ja niiden sterilointikoneen sekä kuumemittarin. Taisi ne lisäksi ostaa kaikenlaisia öljyjä ja talkkejakin. Ja kuulemma Bepanthenia mä tarvin kanssa. Papi tuijottaa eBaytä ihan silmät sumeina, josko sieltä löytyisi käytettynä mulle kantoreppu. 

Täällä on ollut viime päivinä tosi tosi kuuma, mutta hyvin me on selvitty! On nautittu aamujen ja iltojen raikkaista +27 lämpötiloista takapihan terassilla ja pysytelty sisätiloissa päiväsaikaan, kun lämmöt ovat nousseet kolmenkymmen ja neljänkymmen välille.

Papi lähti tänään taas Englannin-konttorille töihin muutamaksi päiväksi. Ikävähän sitä tulee, mutta kyllä se tuo Mamille aina hyviä Englannin-tuliaisia niiden entisestä kotimaasta :)

t. Tuutsa-Tuutikki-Tuuteri




Ps. Mamin oppilas kutoi mulle talvitamineita

2 kommenttia:

  1. Voi miten kivaa lukea Tuutikin kuulumisia täällä! Nyt löytyi kommenttiruutukin, kun älysin klikata kohtaa "Ei kommentteja" :)

    VastaaPoista